Ricerca personalizzata

02/04/14

Vellykket vekttap program


Er du på utkikk etter en vellykket vekttap program eller for en diett som fungerer . Denne artikkelen gir gratis tips om hvordan å miste de overskytende pounds , jeg håper du nyte lese .

Jeg har hatt mange problemer med min vekt i hele mitt liv . Jeg må innrømme at jeg var i utgangspunktet fett inntil for noen år siden . Jeg var ikke glad for å være over- vekt , og det absolutt påvirket min selvtillit og selvfølelse . Jeg til slutt bestemte meg for at jeg hadde fått nok og gikk om å finne en måte å skaffe en vekt som jeg ville være fornøyd og komfortabel med .

Jeg var klar over at de fleste mennesker vil råde meg til å endre mine matvaner , jeg var den typen person hvorfor likte å spise fet typer matvarer , spesielt alle former for fast food , spesielt pizza og chips . De ville også trolig råde meg til en delta i et treningsstudio , men jeg trodde at jeg ikke ville føle seg komfortabel i treningssentre som de synes å være full av tynne mennesker .

Jeg regnet og lest om mange vekttap programmer , men til slutt bestemte seg for at jeg trengte min egen form for diett .

Jeg var ikke forberedt på å gi opp alle mine favoritt mat , og dette var min plan :

Til frokost ville jeg spiser noe som folk flest vil klassen som sunn mat , noe som ville være blandinger eller toast . Jeg ville ha en ganske lett lunsj , for eksempel en sandwich, men for min kveldsmåltid bestemte jeg meg for at jeg kunne spise hva jeg ville. Det viktigste og vanskeligste å gjennomføre ville være det faktum at jeg ikke lenger kunne spise mellom måltidene . Snacksen måtte gå ! . Jeg prøver ikke å si at dette var enkelt å gjøre , men jeg hadde et behov og var fast bestemt på å gå ned i vekt .

For trening bestemte jeg meg for å la bilen stå hjemme , der det er mulig , og gå langt mer enn jeg noensinne hadde gjort . Jeg har også begynt å ta mine barn til parken minst to ganger i uken . I parken ville vi spille spill som fotball , cricket og baseball . Det er utrolig hvor mye vekt du kan tape ved å ha det gøy .

Nessun commento:

Posta un commento