Ricerca personalizzata

12/11/11

En mulig årsak og løsning til depresjon

Jeg har nylig gjort en svært oppsiktsvekkende funn som har hjulpet meg til å stoppe spiral inn anfall av depresjon. I denne artikkelen skriver jeg om denne oppdagelsen som jeg håper vil hjelpe andre mennesker til å lede mye lykkeligere liv, fri fra angst og stress.

Jeg er den typen person som lett kan la ting komme på toppen av meg. Hvis jeg skyndte om her der og overalt med min familie eller venner, er jeg ofte igjen følelsen veldig drenert og utmattet. Jeg er sikker på at dette er den samme for mange mennesker, men måten den påvirker meg i løpet av de neste tjuefire timer er noe annerledes. Jeg synes å miste all min energi, og dette kan da lett føre meg til å tenke på en svært negativ måte, ofte ender med meg å bli ganske deprimert.

For uansett grunn denne depresjonen kan bo og på en måte tilholdssted mitt liv for ganske få dager. Jeg begynner å bekymre seg om fremtiden, begynner å tenke at jeg er en fiasko, begynner å bli paranoid om hva andre folk synes om meg og i utgangspunktet blir redd for å forlate mitt eget hus.

Jeg har snakket med familien min og spesielt mine foreldre om dette problemet. De har rådet meg til å søke hjelp fra en lege. Jeg må si at selv om dette ville være et godt råd for de fleste mennesker, føler jeg at jeg er den type person som kan bli lett hekta og avhengig av noen tabletter som vil bli beskrevet. Jeg absolutt ikke ønsker en avhengighet å legge til mine problemer.

Mulig løsning til depresjon min

For noen uker siden var jeg å se et TV-program som siden har hatt en enorm innvirkning på livet mitt. Det var en hær typen program, og det snakket om hvordan en bestemt gruppe soldater hadde alt tilsynelatende blitt syk og kunne ikke engang fullføre mest rutinemessige oppgaver.

En lege eller en annen type medisinsk person ble kalt til leiren for å undersøke hva som var galt. Den opprinnelige tro var at det var sannsynlig å være en form for matforgiftning.

Legen faktisk uttalte at mennene hadde salt deprivasjon og etterlyste for en stor mengde salt tabletter for å bli kjøpt til leiren.

Jeg tenkte på dette og lurte på om dette kan være årsaken til mine egne problemer.

Neste gang jeg følte jeg var blitt ned eller når jeg var over trøtt, spiste jeg matvarer som inneholdt mye salt, og jeg er veldig glad for å rapportere at jeg raskt gjenvunnet min energi og selvtillit nivåer. En slik enkel løsning til det som en gang var et så stort problem for meg.

Dersom du er også den type person som ofte er deprimert prøve å spise litt mer salt, kan det bare forandre ditt liv.

Nessun commento:

Posta un commento